среда, 3. фебруар 2016.

New Burgundy Coat


Ne znam šta bi nekad napisala u mojim postovima ali u svakom slučaju neizbežno je da ne pišem o odevnoj kombinaciji. Dakle, bordo kaput mi je glavni favorit ove godine i nešto što ću češće nositi. Tražila sam dugo i bež kaput ali nisam mogla da ga nađem, pa ako neko zna  nek mi  javi gde mogu da kupim. Uživajte u lepom vremenu s dragim ljudima.








                     I wore: Coat-Boutique Maja, 
                                 Leather leggings-H&M,
                                 Bag-Oriflame,
                                 Sunglasses- Mango. 

10 коментара:

  1. Odlicno draga, kaput je fenomenalan ! :-)

    NOVI POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/olive-green.html

    ОдговориИзбриши
  2. Kaput je stvarno savršen i divno ti stoji :) Volim taj kroj koji ide ispod kolena. Uživaj, draga :*

    ОдговориИзбриши
  3. Kaput je savrsen, boja, model, duzina... Ma sve :) Divno ti stoji :*
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...