среда, 23. децембар 2015.

The end of 2015



Dragi moji uskoro nam stiže 2016 godina i stvarno ne znam kad pre. Napraviću tradicionalni post koji je obeležio moju modnu godinu bloga 2015 sa slikama koje su imale najveću posvećenost. Takođe, biće još jedan novogodišnji post da lepo ispratimo godinu na izmaku. Znam da me nije bilo u decembru i oprostite zbog toga. Imala sam dosta obaveza i jedino slobodno vreme mi je bilo kada sam išla da spavam. Od glave do pete sam u H&M osim patika koje su iz Nike. Vidimo se uskoro dragi moji pratioci..










                                                  I wore: H&M- all outfit
                                                             Nike-sneakers

8 коментара:

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...