Пређи на главни садржај

Happy Moments



Dobro jutro svima u novoj radnoj nedelji, ponedeljak je savršen dan za kombinaciju boja.  Moja odevna kombinacija je svedena i elegantna, i u poslednje vreme najbolje se osecćam u ovom stilu. Poželea sam da sa vama podelim jedan lep stih koji sam jutros pročitala u časopisu ,,Grazia": "Ima ljudi skromnih. Kada se ujutru probude, kada shvate da su još živi, da još uvek slušaju, gledaju i misle, prva rečenica im je: Neverovatno! Takvim ljudima uvek slobodno možete reći koji je dan i datum, ne prave pitanje, obraduju se svakom."


















                                I wore: Skirt-Zara,
                                           T-shirt-Teranova,
                                            Bag and sunglasses- Oriflame, 
                                            Shoes-Tulipano. 

Коментари

  1. Predivno draga ! Sandalice su mi fenomenalne :-) :-*

    katycolorfulfreak.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno rečeno. Treba se prisetiti tih stvari, to su sve čuda, ona prava čuda, a koja uglavnom uzimamo zdravo za gotovo...
    Prelepa si i tako inspirativna <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je draga, zdravlje, porodica, ljubav i prijatelji to je najvažnije u životu imati. Hvala puno, jako sam srećna što inspirišem! Ljubim te puno! <3

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

HELLOOOOOO

Posle dužeg vremenskog perioda napokon moj novi modni post. Mnogo sam zaposlena i ne znam gde ću pre od rada i obaveza, ali opet potajno u meni ljubav za modom nikad ne prestaje. Moja odevna kombinacija je skroz letnja i elegantna i nešto što najbolje opisuje moj lični stil. PS: Svi pravi životi su lepi i teški. Ivo Andrić.



















                                    I wore: All outfit is Zara.

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubila sam se čim sam je videla u izlogu i morala sam da je imam. Izuzetno je praktična iako opisuje dozu jake elegancije, može da se kombinuje uz više stilova i u dnevnoj i u večernjoj varijanti. Obožavam je i mislim da se nećemo odvajati neko vreme.






New Burgundy Coat

Ne znam šta bi nekad napisala u mojim postovima ali u svakom slučaju neizbežno je da ne pišem o odevnoj kombinaciji. Dakle, bordo kaput mi je glavni favorit ove godine i nešto što ću češće nositi. Tražila sam dugo i bež kaput ali nisam mogla da ga nađem, pa ako neko zna  nek mi  javi gde mogu da kupim. Uživajte u lepom vremenu s dragim ljudima.







                     I wore: Coat-Boutique Maja,                                   Leather leggings-H&M,                                  Bag-Oriflame,                                  Sunglasses- Mango.