петак, 27. март 2015.

My pallet Pure


Znam da dragi moji čitatelji vole malo drugačije postove, pa sam vam to i priredila.Volim sa vama da podelim i moje nove poklone, ne hvalim se materijalnim stvarima, nego sam samo zahvalna na tome. Dakle ovu maštovitu paletu  iz kolekcije Pure možete poručiti u Oriflame. Jako je lepa i ima od senki, sjaja do rumenila. Zatim moj novi rokovnik iz Accessorize u znak Londona ne ispuštam iz ruku, toliko me inspiriše da pišem u njemu i zapisujem sve što mi je nepohodno u toku dana da uradim. 

Moj radni sto gde nastaju svi moji postovi kojih ima sada 192!





Moj rokovnik i dnevnik!

Slika u mojoj sobi koja me inspiriše!

Нема коментара:

Постави коментар

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...