понедељак, 2. јун 2014.

Print Pastel Style

Kod mene vlada potpuna ludnica od obaveza. Moji roditelji sutra putuju i bas znaju kada treba da otputuju. Ove nedelje mi pocinje praksa, kolokvijumi, kineski i nema mi odmora. Odoh da ucim! Inace kada me moja mama slika to je pravi haos.
PS Moja odevna kombinacija odise poslovno i razdragno sa neznim printom cveca. Pastelni roza blejzer je neizbezan komad ovog leta za letnje noci i brzo vas oslobodi dileme. Obozavam ga zbog poslovne elegancije.












8 коментара:

  1. Preslatko ! :-)
    Dopadaju mi se cipele i blejzer :-** <3

    NOVI POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/06/colorful-details.html

    ОдговориИзбриши
  2. Ima takvih dana ali tako i treba nekad ;)
    Mnogo si slatka i lepa, divna poslovna kombinacija a opet nekako drugačija zbog tih boja i dezena, prava damica :) :***

    ОдговориИзбриши
  3. Mene uglavnom mama slika tako da smo se vec uvezbale :) Jao, i meni krecu ispiti, moram da ucim, a tako mi se ne radi to :) Slatka u postu kao i uvek :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha mene slika ko stigne od mame, sestre do drugaricaa :) Znam razumem te, toje faza kada bi sve radila a, samo da ne ucis! Hvalaaa dragaaaa ljubim i ja tebe!! :) :***

      Избриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...