понедељак, 19. мај 2014.

Support Serbia




Moj blog cu iskoristiti ovim putem kao jedan veliki apel da pomognu svi ljudi koji su u mogucnosti. Pomozite najugrozenijim ljudima, koji su ostali bez icega. Najvaznije je da su izborili za svoje najmilije, da budu zajedno. Kad malo bolje razmislim zivot se ne meri ni novcem ni kucama, nego porodicom i prijateljima. Samo cu reci da sam jako tuzna i uznemirena zbog ovog sto se desilo mojoj zemlji. Molim se i pomazem. Pomozite i vi, jer nekom vase malo mnogo znaci. Takodje sama vodena stihija mogla je da zadesi svakog od nas. Samo pomisao da se nadjem na mesto tih ljudi je uzasna i zato hocu ovim putem da pomognem.
 PS ovo nije modni post, ovo je post pomoci! Ove slike su 1. maja uradjene sa mojom dobrom prijateljicom.











Pray For Serbia and Bosnia! POST FOR HELP!

6 коментара:

  1. Užas jedan. Samo se nadam da će se stvari dovestu u neku normalu što pre. Prava tragedija ali nažalost, niko nije siguran nigde kada su u pitanju takve nepogode :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam draga, bas je ova vodena stihija napravila veliki uzas. Bitno je da se drzimo zajedno i da pomazemo! :**

      Избриши
  2. Lepa kombinacija za šetnju. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nadam se da ce se sve sto pre srediti, bitno je da smo se svi ujedinili da pomognemo onima kojima je najpotrebnije. A slicice su super, i kombinacija mi se svidja, ljubim te puno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, kada vidim koliko se ljudi odazvalo da pomogne bude mi puno srce zbog toga! I ja tebe draga! :) ;***

      Избриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...