четвртак, 19. септембар 2013.

Giordani Gold

Zdravo moji dragi pratioci, evo me sa vama opet. Prvo hvala na najposecenijem postu Call for Presentation.
Ova nedelja mi je bila prepuna obaveza, prezentacija,sastanaka i veselih dogadjaja. Uskoro cu to podeliti i sa vama, i malo vas vise obavestiti. Nedostajao mi je moj blog, moram priznati. Za danasnju kombinaciju, izbor je pao na Nicholas kosulju i Zara pantalone. Od toga sam napravila urban i elegantan look. U poslednje vreme sam skroz poludela za business look.PS Jedva cekam 29.septembar!!! :)











12 коментара:

  1. Koshulja je predivna, i boja i model.Super mi je ovaj casual-elegantan look.I opet moram da ti kazem da si prezgodna :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sve je stvarno savršeno da ne znam šta bih pre pohvalila! Super ti stoji i taj fazon ;) :*

    ОдговориИзбриши
  3. Lepotice, super je kombinacija, ta kosuljica je prelepa:)

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepa je kosulja i odlicno ti stoji taj "business look". :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hi beautiful!
    thanks for the comment on my blog, of course we can follow each other!
    I have! I'm waiting for you! :)

    cosszykownego.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. nice outfit!!! I really love your blouse!

    lifeisashoe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...