четвртак, 1. август 2013.

All You Need Is Love


Neverovatan jul zauvek u secanju! Vreme mi brzinskim tokom prolazi, pa dobrodosao avgust. Zahvalna sam na svim divnim stvarima koje su mi se desile u julu. Zrtva sam ovih dughih suknji. Znam da je ceo svet za njima poludeo, kao i ja. Inace imam novu frizuru, kosa mi je kraca nego inace. Znate sta ? Ljubim puno moje drage pratioce, zbog vas ne bih radila ovoliko postova. Hvala Vam. Zelim svima uspesan pocetak meseca i ovom prilikom pozdravljam moje omiljene blogere. PS Sve sto nam je potrebno je LJUBAV!








12 коментара:

  1. Pa ti blistaš! ;) Prelepa si mi i ukrala bih ti tu suknju! :D :*

    ОдговориИзбриши
  2. Joj mene dugo nije bilooo, divna je ova suknja! Ljubim te :*
    http://gabisade.blogspot.com/2013/08/sunny-beach-1.html

    ОдговориИзбриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...