Пређи на главни садржај

New Bridge

Lepota vremena je uzivanja sa dragim ljudima koji te iskreno vole. Moje popodne bilo jedno od najlepsih sa mojom dobrom i luckastom prijateljicom Jovanom. Dakle ovaj post posvecujem njoj, jer je ona tvorac ovih fantasticnih slika.

Precious time is enjoying with lovely people who loved you truly. My afternoon was one of the most beautiful with my wonderful and good friend Jovanom. This post, J dedicate her, because she was creator these fantastic pictures. J love you! 

















See you soon :) Thanks for followers!

 

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

HELLOOOOOO

Posle dužeg vremenskog perioda napokon moj novi modni post. Mnogo sam zaposlena i ne znam gde ću pre od rada i obaveza, ali opet potajno u meni ljubav za modom nikad ne prestaje. Moja odevna kombinacija je skroz letnja i elegantna i nešto što najbolje opisuje moj lični stil. PS: Svi pravi životi su lepi i teški. Ivo Andrić.



















                                    I wore: All outfit is Zara.

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubila sam se čim sam je videla u izlogu i morala sam da je imam. Izuzetno je praktična iako opisuje dozu jake elegancije, može da se kombinuje uz više stilova i u dnevnoj i u večernjoj varijanti. Obožavam je i mislim da se nećemo odvajati neko vreme.






New Burgundy Coat

Ne znam šta bi nekad napisala u mojim postovima ali u svakom slučaju neizbežno je da ne pišem o odevnoj kombinaciji. Dakle, bordo kaput mi je glavni favorit ove godine i nešto što ću češće nositi. Tražila sam dugo i bež kaput ali nisam mogla da ga nađem, pa ako neko zna  nek mi  javi gde mogu da kupim. Uživajte u lepom vremenu s dragim ljudima.







                     I wore: Coat-Boutique Maja,                                   Leather leggings-H&M,                                  Bag-Oriflame,                                  Sunglasses- Mango.