недеља, 30. децембар 2012.

MY 2012 :)

Ovo je bila jedna fenomenalna godina u mom zivotu, definitivno mnogooo bolja nego prethodna. Toliko toga lepog sam dozivela, divna iznenadjenja, upoznala divne ljude, plakala i smejala se svojim glupostima i promasajima, druzenje sa prijatejlima / neprocenjivo, duge setnje pored reke sa voljenima, ludi izlasci i kafanske noci, kokteli i vino, kafa i krosasan, sladoledi i kolaci, topla cokolada i caj, ZIVOT JE JEDNOSTAVAN ...Sve u svemu ispunjena i uspesna godina :) Takodje podelicu sa Vama i moje svakodnevne slike :)
P.S Ovom prilikom zelim svima sve najlepse i najbolje u Novoj Godini, puno zdravlja, ljubavi, srece i para! Uvek jak stav i osmeh za poneti bilo kad i bilo gde :) Ljubim Vas! :)
Moja omiljena slika iz Grcke ;) 
Danasnji Style :) Real winter outfit ;)






Never enough shoes :)

Time for coffee and my lovely friends :)

Red lips are ready for tomorrow :)

Coffee with my biggest friend/ My dear mum :)

my breakfast ;)

Part day with desserts ;)


Pink cap was label this week :)

Ready for crazy night :)
MY lovely friends!!!! <3 <3 <3


This picture means the end of this year.


2 коментара:

  1. dusho bash si slatka-pratim te ako hocesh mozehs i ti mene :) http://anitce.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nekim cudom sad sam otkrila ove komentare. Hvala draga, naravno pratimo se :)

    ОдговориИзбриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...