недеља, 4. новембар 2012.

My brown closet...

Kraj ove  nedelje obelezava  suncana nedelja. Za danasnji outfit sam se odlucila brzo, obukla sam prvo sto je palo u moje ruke. Kao  mnoge devojke, i ja se zalim da nemam nista da obucem, ali ovaj put nije tako bilo. Nedelja je moj porodican dan, porodican rucak, moji najveci prijatelji (mama i tata) i naravno  gledanje Keeping with Kardashian uz ispijanje tople cokolade, i citanje knjige Sulejman Velicanstveni.

This week marks the end of this sunny Sunday. For today's outfit, J decided to soon to wore the first thing that came in my hand. Like a many girls, J am complaning that have notining to wear, but this time not be. Sunday is my family day, family lunch with my biggest friends(mum and dad), and of course watching Keeping with Kardashian with hot chocolate and reading books "Suleiman magnificent" :) Joying in weekend :)







J wore: FRANCE TUNIC
            TIGHTS-AMISU
             BOOTS-ALDO
            MY LOVELY ACCESSORIES (HEADBAND).

Нема коментара:

Постави коментар

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...